Korzyści płynące z naszych usług

  • eProlog to nowy serwis internetowy, który pozwoli Ci sterować przepływem towarów w ramach sieci partnerów, dystrybutorów i sklepów własnych oraz efektywnie zmniejszy koszt obsługi logistycznej,
  • Dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu - eProlog pracuje w pełni automatycznie i jest dostępny przez Internet, o każdej porze, z dowolnego miejsca na świecie,
  • Bez instalacji oprogramowania - eProlog do działania potrzebuje wyłącznie przeglądarki internetowej.
  • Zaawansowane funkcje logistyczne - eProlog automatycznie i w czasie rzeczywistym oblicza modele popytu dla różnych asortymentów.

Kontakt
Prolog Sp. z o.o.
ul. Jasielska 16
60-476 Poznań
Tel/fax. +48 61 843 75 71

Oferta

Firma Prolog Sp. z o.o. powstała w celu pomocy przedsiębiorstwom posiadającym rozbudowaną sieć partnerów, dystrybutorów lub sklepów własnych. Platforma do automatycznego rozwiązywania problemów logistyczno – dystrybucyjnych zajmuje się w szeroko pojętą dystrybucją. Celem jest wspomaganie zarządzania logistyką dystrybucji oraz logistyką zaopatrzenia 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca. W platformie można zamodelować procesy oraz algorytmy matematyczne  które pozwolą na automatyczne i czasie rzeczywistym obliczanie modeli popytów dla różnych asortymentów wraz z automatycznym generowaniem zamówień optymalnych pomiędzy składami magazynowymi wchodzącymi w skład infrastruktury logistycznej. System oparty jest na technologii internetowej więc nie będzie problemów z dostosowaniem własnego systemy operacyjnego.

System działa w bardzo prosty sposób i pomaga zapanować nad przepływem, stanem towarów pomiędzy:

  • składami własnymi,
  • składami i sklepami partnerów handlowych,
  • własnymi sklepami.

pozwalając na wybór najlepszego rozwiązania w celu zapewnienia stanów magazynowych.

Program w prosty sposób ma zapobiegać niedoborom towaru w danym składzie w celu uniknięcia tzw. „SPRZEDAŻY UTRACONEJ”.  W programie można ustawić minimalne stany towaru poniżej których nie możemy zejść a w przypadku osiągnięcia tych stanów automatycznie sprawdzić dostępność danego asortymentu u dostawcy (w składzie własnym) i wysłać zamówienie. Przy wyborze dostawcy (składu dostarczającego) można ustawić nadrzędność dostaw, czyli co ma być brane w pierwszej kolejności przy zamówieniu: cena, termin dostawy, dostępność. Można ustawić sprawdzanie danego asortymentu u dostawcy rezerwowego w razie braku towaru u dostawcy podstawowego. System automatycznie zapamiętuje wybrany model popytu lub oblicza potencjalny model popytu oraz bada jego efektywność podczas rzeczywistego użytkowania. Model ten obliczany jest na podstawie algorytmów matematycznych oraz danych sprzedaży danego użytkownika.